ماشین شارژی, موتور شارژی

مقایسه بین ماشین شارژی و موتور شارژی

ماشین شارژی لکسوس مشکی

مقایسه ماشین شارژی با موتور شارژی

امروزه انواع مختلفی از ماشین های شارژی  و موتورهای شارژی در بازار وجود دارد که انتخاب از میان آنها برای کودک شما کار بسیار دشواری خواهد بود. بنابراین برای اینکه بتوانید بهترین گزینه را برای کودک خود خریداری کنید، بهتر است که قبل از خرید ماشین شارژی و یا موتور اطلاعاتی کسب کنید. در این مقاله سعی داریم این اطلاعات را در اختیار شما قرار دهیم.

بررسی تعداد موتورهای ماشین و موتور شارژی

یکی از اولین مواردی که در هنگام خرید شارژی باید در نظر گرفت، تعداد موتورهای استفاده شده است. به طور کلی می توانید یک ماشین دو موتوره و چهار موتوره بخرید.

ماشین و موتور دو موتوره شارژی: این مدل ماشین و موتور شارژی سرعت ثابتی دارند، بنابراین برای کودکان کوچک نیز مناسب است. روی داشبورد معمولا یک کلید کند و یک کلید سریع وجود دارد که با تغییر حالت آن می توانید سرعت را تغییر دهید. معممولا این دسته دارای دکمه های جلو و عقب و سرعت تند و کند نیز هستند. دقت به این نکات رانندگی را برای کودک شما آسان می کند.

مقایسه بین ماشین شارژی و موتور شارژی - 137 white

ماشین لامبورگینی سفید

 

برای مشاهده ماشین شارژی های دو موتوره اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده موتور شارژی های دو موتوره اینجا کلیک کنید.

شارژی سه سرعته: تنظیم سرعت این مدل شارژر در سه حالت سریع، متوسط ​​و کند تنظیم می شود. نحوه حرکت این مدل خودرو به این صورت است که به آرامی استارت می خورد و به تدریج سرعت آن افزایش می یابد. برد کنترلی این دستگاه 15 متر بوده و کاملا مشابه خودرو می باشد.

ماشین چهار موتوره : این مدل ماشین شارژی برای بچه های بزرگتر توصیه می شود زیرا سرعت و شتاب بالایی دارد که نیاز به کنترل دارد.

به طور کلی، برای اینکه بتوانید هر یک از این ماشین  شارژی را بخرید، ابتدا باید سن کودک خود را در نظر بگیرید و بر اساس آن به دنبال بهترین گزینه باشید. البته باید بدانید که موتور  شارژی فقط در مدل های تک موتوره و دو موتوره موجود هستند و موتورهای بیشتر فقط در ماشین شارژی موجود هستند.

ماشین شاسی بلند ارزان

برای مشاهده ماشین شارژی های چهار موتوره اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده موتور شارژی تک موتوره اینجا کلیک کنید.

نوع لاستیک

برای خرید ماشین و موتور شارژی باید نوع لاستیک آن را نیز بررسی کنید. اتیلن وینیل استات بهترین ماده ای است که برای تولید لاستیک ماشین و موتور شارژی استفاده می شود. این ماده پلیمری بسیار نرم است، بنابراین هنگام حرکت هیچ صدایی تولید نمی کند. مقاومت آن نیز بالاست به همین دلیل خرید با این نوع لاستیک توصیه می شود. ( لاستیک اسفنجی )

در مقابل لاستیک های فشرده هستند که نسبت به لاستیک اسفنجی رایج ترند و امکان تهیه لوازم جانبی آنها راحت تر.

ماشین شارژی مک لارن با لاستیک اسفنجی

 

امکان کنترل از راه دور

اگر نمی توانید بین موتور و ماشین یکی را  برای فرزندتان انتخاب کنید، بهتر است بدانید که تمامی ماشین های شارژی قابلیت کنترل از راه دور را دارند. این به شما این امکان را می دهد که در حین حرکت، کنترل کافی بر حرکات کودک خود داشته باشید. اما این قابلیت فقط در یک سری موتورهای شارژی وجود دارد و در نتیجه ایمنی فرزند شما کاهش می یابد.

موتور شارژی وسپا کنترلی

موتور وسپا (رنگ ساده)

آپشن

هنگام تصمیم گیری بین ماشین  و موتور، باید بدانید که ویژگی های اضافی یک ماشین شارژی معمولاً بسیار بیشتر از یک موتور شارژی است. در واقع می توان گفت امکانات زیادی در آن تعبیه شده است که شباهت بیشتری به خودروهای واقعی دارد. به عنوان مثال، پخش کننده و سیستم ویدئویی, دستگیره حمل را فقط می توان در ماشین شارژی مشاهده کرد.

چگونه روشن شود

نحوه روشن شدن ماشین شارژی نیز با موتور می تواند متفاوت باشد. اکثر موتورهای شارژی با سوئیچ روشن می شوند، در حالی که ماشین شارژی را می توان به راحتی با یک دکمه روشن کرد.

ایمنی

ایمنی این وسیله برای همه ما هنگام خرید ماشین باطری یا موتورسیکلت مهم است. پس باید بدانید که نکات ایمنی در انواع ماشین شارژی بیشتر از موتورهای شارژی رعایت می شود. به عنوان مثال، یک ماشین شارژی دارای کمربند ایمنی است که از سقوط کودک در حین بازی جلوگیری می کند. البته این ویژگی در همه موتورهای شارژی وجود ندارد.

اگر بعد از خواندن این مقاله یه این نتیجه رسیدید که ماشین شارژی بگیرید می توانید برای تکمیل اطلاعات خود و راهنمایی بیشتر مقاله زیر را بخوانید :

ماشین شارژی چی بخرم ؟؟؟

همچنین اگر به این نتیجه رسیدید که موتور شارژی مناسب هست ، انواع موتور شارژی را در اینجا ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *